torsdag, oktober 29

börja beta av

Min lista av skoluppgifter som ska lämnas in:

Fredag 6 november

  • Historia tema 4
  • Religion tema 2
Fredag 13 november
  • Folkhälsokunskap tema 1
  • Etik- och livsfrågor tema 2

Fredag 20 november
  • Historia tema 5
  • Religion tema 3

Fredag 27 november
  • Folkhälsokunskap tema 2

Fredag 4 december
  • Religion tema 4
  • Etik- och livsfrågor tema 3

Fredag 11 december
  • Folkhälsokunskap tema 3
Fredag 18 december
  • Religion tema 5
  • Etik- och livsfrågor tema 4
Fredag 25 december
  • Folkhälsokunskap tema 4
Fredag 1 januari
  • Religion tema 6
  • Etik- och livsfrågor tema 5
Fredag 8 januari
  • Religion tema 7
  • Folkhälsokunskap tema 5

Att läsa på distans är inte min grej. En fördel är att ha lite självdiciplin, vilket jag inte har mycket av. Sedan bryter jag lätt ihop under stress, och det är rätt stressigt just nu. Jag har heller inte återhämtat mig från skoltröttheten från gymnasiet och är alltså inte pepp på plugg. MEN, jag ska och kommer att klara det trots hårslitande och grinande stunder av misstro.

Har dock näst intill bestämt mig för att inte läsa på högskola nästa höst och istället söka (och förhoppningsvis få) ett jobb. Jag behöver ett år utan skola känner jag!

Inga kommentarer: