lördag, oktober 31

I need to update more often

Skulle ju blogga lite igår, men datorn (i köket, ja vi har en dator i köket) bara startade om hela tiden så jag gav upp till slut.

Så vad skulle jag skriva? Jo, att jag inhandlat en vinterjacka på Vero Moda, som jag ska lägga upp bild på sen eftersom jag har slut på batteri i digitalkameran. Jag ville även konstantera att det igår var tredje gången Eddie i idol hängde löst och klarade sig! Tycker varken Erika eller han är särskilt bra, men man vet ju att han är kvar för att alla småtjejer röstar på honom! Typical.

Nu ska jag kila ner till tvättstugan och (om det finns tvättid) tvätta lite.

Vill även säga grattis till Daniela som fick en lillebror idag, GRATTIS! :D

2 kommentarer:

Siss sa...

What lillebror?!?! Marisia lr hennes pappa? Hälsa grattis från mig med!! =)

Hannah sa...

Siss: Hennes pappa (: Han ska heta Gabriel. Det ska jag göra :)