söndag, november 22

all the glitter

Färgade håret idag, eller Linus färgade det på mig (: Jag blev rätt nöjd, det blev blont, men inte för blont.. vet inte riktigt vilken nyans man kan säga att det är.. Hm d:

Träffade Antonia på Café U&H innan bion ikväll, saknar henne! Saknar att träffa brudarna som man gjorde i skolan :/

Jag har funderat lite över den där swopping-kvällen det var prat om.. det är ju svårt att bestämma ett datum som passar för alla, och just nu vet jag själv inte när jag kan. Jag vet att vi kan hålla till hos mig (sparkar ut karln bara d;), men frågan är om det funkar för resten? Ni har ju bil så (; Men ni som vet med er att ni har en ledig kväll framöver kan ju skriva en kommentar, så kan var och en ta ställning till det, eller vad säger ni?

Nu ska jag nattfika med Linus, nybakad hällakaka med smör och ost på, mums!

1 kommentar:

sofie sa...

Jag har svårt att säga när jag är ledig och inte men det är bara att säga ett datum så ska jag försöka allt i min makt för att kunna komma :D