lördag, november 7

rainy day

Gick till sängs vid fem imorse och klev upp elva. En dusch, Red Bull och lite smink senare kände jag mig hyfsat fräsch. Tog ett-bussen in till stan och träffade Bolin för fika på Café U&H. Long time no see.

Lövbiffsrullader med vitlök & örter, klyftpotatis och fetaostsallad till middag. Idol-tittande. Daniela kom och joinade oss också.

Jag tycker det var förjävligt att Mariette hängde löst och inte Eddie. Det bevisar bara hur dålig smak folk har. Om Eddie och Rabih hängt lös så skulle den förstnämnde åkt ut och då hade jag hurrat av glädje! Nog för att Rabih inte heller är en favorit, men han har åtminstone en sångröst. SJUKT att Eddie fick fler röster än Mariette, särskilt med tanke på hans s.k. "framförande". Han skulle ha åkt ut redan från början då han hängde löst med Caroline. Om det inte varit för hans "charm och utseende" så skulle han inte vara kvar. Och just ja, jag glömde alla fjortisbrudar som gör av med sina veckopengar på att rösta som galningar. Sjukt irriterande! BRA att Mariette blev kvar i alla fall! MEN, om inte Eddie åker ut nästa gång (för vem av dem som är kvar kan göra sämre ifrån sig än honom? INGEN!) så vet jag inte vad jag gör! Eller jo, då skriver jag dubbelt så mycket om idol som nu, haha!

Anywhooooo.. Efter Idol såg vi "X-Men Origins: Wolverine", den är grym!

And that's how the cookie crumbled!

1 kommentar:

Sofie sa...

HAHA, jag är också glad för att Rabhi åkte ut, han var ju helt värdelös!!!!! Men jag tycker att Eddie kan vara ganska bra, dock inte igår, och det säger jag inte för att han ser bra ut eller så.. Jag tycker han är ganska jobbig att kolla på när han sjunger när han hela tiden typ blundar med sitt vänstra öga xD