onsdag, november 4

sleeping in the afternoon

Har inte gjort mycket vettigt idag heller. Ställde om väckarklockan från klockan åtta till tolv och klev upp halv ett. Frukost framför "Ellen Degeneres Show", Farmville, lite läxa, mer Farmville, på affärn och handla, köttsoppa med grovt grekiskt bröd till middag, mer farmville och nu sitter jag här. Produktivt värre!

Kan ju alltid distrahera er från min tydliga brist på engaemang vad gäller läxläsning, till att berätta för er (som inte hört det än) att mitt högskoleprov gick skitbra! Långt över mina egna förväntningar. Har inte fått det korrekta slutresultatet än, men med hjälp från min vän Tove räknade jag ut att det högst troligt kommer att ligga på 1.0-1.1! Jag är mer än nöjd kan jag säga! Trodde att jag skulle få 0.5 ungefär. Känns jätteroligt! Så, nu vet ni det ;)

1 kommentar:

siss sa...

"Emma gillar"