söndag, december 20


Brittany Murphy är död! :O Hon fick hjärtstillestånd och kunde inte återupplivas. Bara 32 år gammal.


(läs om det här: http://www.aftonbladet.se/nyheter/article6322529.ab)


Jag blir alltid så sorgsen då någon känd person dör. Dels på grund av det där syndromet (som jag kallar det, kommer inte på något bättre ord) då man tror sig känna en person bara för att man sett och hört om den så mycket (och det är ju lätt hänt, med kändisar särskilt), jag tror ni förstår vad jag menar. Dels för att man ibland får för sig att kända personer är odödliga, att de kommer se ut precis som de gör nu ända tills du själv blir gammal. Det känns som omöjligt att de kan dö. Och när de plötsligt gör det så stannar man upp. Ibland blir man bara förvånad, ibland chockad och ibland ledsen så att man gråter.

Både när Michael Jackson och Heath Ledger dog blev jag chockad och ledsen, mest för Heath eftersom jag är mer utav en film- än musikperson. Dem fattas en liksom..

Nåväl.

Jag tycker det är mycket sorgligt att Brittany är död, har alltid tyckt om henne som skådespelerska. Och hon hade det gulligaste skrattet!

R.I.P.

1 kommentar:

sofie s sa...

jag förstår precis vad du menar :/