lördag, december 26

jolly good!

Hej! Hoppas ni haft en bra jul allihopa! Min jul var helt okej. Jag klev upp halv åtta på morgonen för att duscha och göra mig lite fin. Sedan åkte jag och Linus till hans pappa och åt julfrukost, därefter till Linus farmor för att önska god jul och sen till hans mamma för att göra detsamma. Jag var hos pappa och Camilla resten av julaftonen. Det blev Kalle Ankas Jul, julbord och t.o.m. Tomten kom på besök! Efter åtta kom Linus och då satte sig hela familjen i köket och spelade till klockan tre på natten/morgonen. Det var väldigt trevligt! Det har börjat blivit en tradition att vi köper ett nytt spel varje jul och spelar det på kvällen. Mys!

I julklapp fick jag: ett headset, presentkort på SF bio, presentkort på pedikyr, pengar, två stycken "Örn-kortet" (= presentkort på en mängd buti
ker i stan), eltandborste, presentkort på Village, film "G.I. Jane", en mysfilt (och då menar jag MYS!) och... EN GRYFFINDOR HALSDUK! TACK LINUS!


3 kommentarer:

sara sa...

NEJ, vad avis jag blir! ge mig halsduken hannah! :3

H.L sa...

Haha, NÄVER! : >

Daniela Ramström sa...

Du ser ut som en snö Prinssesa :D