tisdag, december 29

two

Har nyss ätit en julskinkmacka, så himla gott! Första gången som man äger en egen skinka som Linus sa, haha!

Såg "Avatar" för andra gången ikväll, med Sofie och Bolin. Lite halvdåliga platser, men det dög! Längtar till februari, mars och april då det kommer lite fler bra filmer.

Funderar på att åka in till stan imorgon och kolla in rean eller så åker jag efter nyår då jag fått lite mer pengar.

Gruvar mig för januari och de kurser jag läser som ska avslutas den 8:e. Det har ju inte gått så bra kan man säga och jag hoppas på att jag inte kommer bli skyldig csn pengar och så. Fan, jag vill verkligen inte plugga, men det finns inte så mycket annat att välja på känns det som. Jag får ju barnpension t.om. den månad jag fyller 20 (det är 3 000 kr/mån) så länge jag pluggar på heltid, plus att jag får studiebidrag. Dessutom är det ju bra om jag läser upp lite betyg, har ju IG i några ämnen. Att skriva in sig på arbetsförmedlingen och få ett jobb vore ju bra, men ja.. vi får se.

Inga kommentarer: