söndag, januari 31

långa nätter

Jag var så häääääär nära till att vända på dygnet. Haha! Var upp till klockan tio i morse, tänkte bara sova "någon timme", men klev upp fyra. Skyller lite på Linus som inte vågar väcka mig riktigt. Han påstår att han försökte fyra gånger, men jag kommer bara ihåg en, hmm..

Eftersom Linus faktiskt har lyckats vända på dygnet och la sig tidigt igår, så var jag nattuggla på egen hand, såg två filmer, satt på internet och nördade på Restaurant City. Lite less på Farmville. Förövrigt så borde man inte börja med såna där spel överhuvudtaget, det är ju fruktansvärt beroendeframkallande!

Första filmen hette "Easy virtue" med Jessica Bieal, Colin Firth osv. Den var hyffsat bra, 3 av 5. Därefter såg jag "Coco avant Chanel", fransk film med Audrey Tautou, jättebra film, älskade den verkligen! 5 av 5 :)

Och från idag till torsdag ska jag och Linus vara hundvakt till hans pappas hund, Rocky, eftersom han och hans fru är i Thailand dem lyckoostarna! 
Det enda jag tycker är jobbigt med det är allt hundhår och att ens händer luktar hund hela tiden. Blä.

Vi kom nyss in efter en promenad, mina lår är iiiiiis! Annars var det skönt med lite kyla!

Inga kommentarer: