tisdag, januari 19

nr 10

Var på stan igår och shoppade lite (lägger upp bilder imorgon, har inga batterier till kameran just nu), bl.a.... HÅRFÄRG! Haha, vet inte hur många gånger jag färgat/tonat mitt hår nu på sistone, men tills jag blir nöjd så fortsätter jag. Jag kände i alla fall att jag saknade mitt blonda hår, trivs bättre i det. Sen tycker jag att jag passar bättre i det också.

Köpte Garnier Naturligt Resultat 10, två förpackningar, 30 minuter och här sitter jag nu med nyfärgat hår. Blev dock inte så mycket skillnad, liiite ljusare och en varmare ton. Men man måste ju ta ett steg i taget när man ska gå från brun till blond. Så jag kommer troligtvis färga det inom kort igen. Ett plus var ju att det var 30 % rabatt på hårfärgen.


1 kommentar:

Sofie sa...

Hej
Ne, jag får inte skriva ut namnen heller.. Alltså det är ganska mesigt. Inget som föräldrarna har sagt eller så men det är bara det där kontraktet som vi skriit på, om jag skulle fråga deom så skulle det säkert gå bra att jag skrev ut namnen men då kanske de finns en risk att de hittar hit till bloggen och översätter det jag skriver och det vill jag inte, hahah!