torsdag, januari 21

ouch

Har klivit snett med högerfoten - igen! Alltid samma fot och varannan vecka ungefär. Det är ju inte så att jag stukar eller vrickar foten, men ända sedan jag gjorde det för första gången (med högerfoten alltså) i september så har jag klivit snett med den titt som tätt. Ont! Mongofot, eller mongojag som inte kan gå riktigt. Hah.

Kom i alla fall nyss in efter att först ha ätit middag på Sibylla (blääää!), varit på Frendo och surrat med Camilla en timme och därefter gått hem till pappa och lånat några filmer. Också måste jag på Ica och handla mat. Med en öm fot. Buhu! Men skönt att få andas in lite kall luft, det är en av sakerna jag gillar med vintern, det känns så friskt liksom.

I morgon kanske jag och Linus tar med oss Albin (min lillebror) till badhuset, hoppas Linus är på bara, roligare (för mig, haha) då :P

Inga kommentarer: