fredag, januari 29

rubrik

Vända på dygnet var det ja! Inte så lyckat. La mig klockan halv tio i morse och sov till fyra. Min ursäkt är att jag hade läxa som jag var tvungen att göra, tyvärr blev jag hjärndöd på morgonen och där tog det stopp. Därav sängen. 

Gjorde LCHF-köttfärslimpa till middag med smörstekta champinjoner och brunsås. Allt gott förutom såsen!

Saknar Daniela! Önskar jag hade pengar till att åka ner till Stockholm, men icke!

Har tänkt lägga upp lite nya bilder här, men jag glömmer hela tiden bort det! Less på kameran som jag har också, minneskort som rymmer 10 bilder typ och sluuuuuuukar batterier. 

Oh well, imorgon kanske.

Ikväll blir det film, "Law abiding citizen" med Gerard Butler. Också hemmagjord chokladmousse med jordgubbar på det! Det är inte fy skam!

Inga kommentarer: