fredag, februari 5

fredagsmys

Idag blev jag "uppjagad" ur sängen av Linus. Han har ju vänt tillbaka på dygnet medan jag fortfarande sover bort dagarna. I alla fall så var han rastlös och ville göra något. Det tog ett tag innan jag tog mig upp, såååå tröööött. Frukost på Café U&H (räkbaguette, godaste frukosten på länge!). Därefter åkte vi till Elgiganten, ÖoB, Jysk och Willys. Vi köpte vår första blu ray film ("X-Men") också en DVD med två filmer i en ("Man on fire" och "Die Hard 4.0") och nya sittdynor till köksstolarna. Sen handlade vi bara mat. Det var mysigt! Jag gillar att gå på affärer med Linus och kolla efter prylar, möbler osv. man vill köpa.. fast som man inte har råd med. Haha! Det var i alla fall värt att ta sig upp, så tack älskling för idag och den goda maten!


Inga kommentarer: