lördag, februari 27

in my box

Helt sjukt. Igår satt jag från ca 22.30 till 06.00 på morgonen och gjorde om min farm på Farmville. Jag kan inte fatta vad jag höll på med som tog så jäkla lång tid. Höll giochförsig på med andra saker också medans, men ändå. Ibland förundras man. Eller så skrattar man bara.

Karln svek igår och gick och la sig vid nio (!), vekling. Ikväll blir det gottgöring. Saknar D att umgås med. Men i i mars ses vi <3

Annars då. Spydde i morse. Kan säga att man inte ska dricka ett glas vatten med c-vitamin-brustablett och 1 msk linfrön (linfrön för tarmfunktionen, mmm, låter mysigt) på tom mage. Huäääähhh! Nog om det.

Lyckades i alla fall få i mig lite frukost efter incidenten och såg svenska filmen "Prinsessa", den var brabrabra! 

Just nu gör jag religion arbete. Linus är på hockey, så jag får lugn och ro. Ska banne mig göra färdigt den innan han kommer hem!

Förövrigt funderar jag på middagen, har ju rester från igår; ost-och baconlindad kyckling med fetaostsallad. Men sen fick Linus med sig lite mat från sin styvmors "kalas" idag; ostpaj med romröra och tacopaj. Vilken buffé. Också prinsesstårta till efterrätt. "Mmmm" à la Homer. Men först, plugg!

Inga kommentarer: