fredag, februari 5

still here

Ska slita mig från datorn och sätta mig och glo på film i soffan med Linus istället. Shit vilken soffpotatis man är, men whatever. Är det helg så är det :) 

Får dock ingen sovmorgon imorgon - examinationsprov i etik- och livsfrågor klockan 09.00 på Komvux. Varför en lördag liksom? Dålig stil. Wish me luck säger jag bara! Men det ska bli skönt att få avsluta kursen oavsett. 

På tal om skola så har jag nyligen skrivit in mig på fem nya kurser på Komvux: Datorkunskap, Programhantering, Orientering mot ECDL (European Computer Driving License), Desktop och Webbdesign. Jag läser t.o.m. 21 maj. Känner mig faktiskt rätt taggad, ska bli kul att pröva på något nytt. Dessutom läser jag inte kurserna på distans utan jag ska vara där på skolan flera gånger i veckan vilket känns skönt. Min självdisciplin är ju inte den bästa som sagt. 

Förhoppningsvis har biblioteket alla böckerna så att jag slipper köpa dem. 

Nä, hur var det.. blanda dipp? Yes sirie.