onsdag, mars 3

hey

Jag kör nog på den här designen ett tag. Den får duga. 

Sitter uppe mitt i natten igen, fastnar ju så lätt vid Farmville, Restaurant City, och snart The Sims 3. Men äsch, huvudsaken skolan inte lider. Oroar mig dock för skolböckerna jag bett biblioteket beställa, dem borde ha kommit vid det här laget. Börjar kursen "Programhantering" nu i veckan och ja.. det kan ju bli svårt utan bok. Jag hoppas verkligen det inte blir något problem så att jag måste köpa böckerna ändå, svinigt dyrt! Men liksom, om de sa att dem skulle beställa böckerna och att det skulle ta 2-3 veckor (vilket det har gått nu) så måste dem ju komma. Annars borde de ju höra av sig, om de överhuvudtaget inte kan ta in böckerna. Åh, hatar sånt här!

Idag sov jag ut, as usally, såg på "Lady in the water" (gammfilm), beställde hem pizza och passade min lillebror hemma hos pappa och Camilla. Vi lekte med lego (det är faktiskt väldigt roande!) och såg "Djungelboken 2". Ogilla Disneyuppföljare! 


Inga kommentarer: