tisdag, mars 30

I miss the heat

Sitter vid mitt och Linus nya barbord i köket. Vi köpte barbordet + fyra barstolar från en av hans vänner för 300 också fick han vårt köksbord + fyra stolar på köpet. Ska fota till helgen (när jag satt upp nya gardiner) så får ni se. Jag är nöjd i alla fall!

Idag har jag varit på skolan och pluggat. Gjorde klart Photoshop-delen. Halv ett hade jag redovisning i Religion B. Slängde ihop lite fakta om abort, först funderade jag på att banga det, men jag tänkte på hur skönt det skulle kännas efter jag gjort det. Anyway, det gick bra och mitt hjärta kändes lite lättare. 


Har suktat igenom bilder från Thailand längtar så till nästa gång vi åker, hoppas det inte dröjer länge.
Nu ska jag kila på Ica och köpa något läskande, film sen kanske. Fick filmen "Dumbo" av pappa idag, har inte sett den på högst 10 år tror jag.

Inga kommentarer: