torsdag, mars 4

I sure am cute for an ugly person

Jag har trimmat luggen på mig själv. Så nu har jag små små hårstrån överallt, i munnen, ögonen, ansiktet och på kläderna. Mysigt.

Luggen blev i alla fall hyffsad, lite snett här och där men annars så. Tror dock att jag fixar till den hos frisören då jag får pengar. Färga håret ska jag göra då också, hemma alltså. Vill bli blond igen! Och den här gången funderar jag faktiskt på att färga i en kallare ton. Egentligen tycker jag om varma toner, men eftersom jag är rätt rödblommig, och de varma/gula tonerna framhäver det ännu mer, så borde jag ha en kall ton. Hm, det tåls att tänka på åtminstone.

Idag har bara varit ännu en dag. Hämtade Albin från dagis, försökte hjälpa pappa med en sak på Excel, sett på "Twilight" (för sjuttioelfte gången) och klippt luggen som sagt. På tal om "Twilight" så kommer "New Moon" ut på DVD (att hyra) den 20 mars, längtaaaaaar!     

Inga kommentarer: