måndag, mars 15

patient 67

No! Min hals är svullen, slem i halsen och jag nyser som en tok ibland. Förkylning på gång? Jag hoppas hoppas hoppas verkligen inte det! Ska försöka att inte gå på vårvädret, men det är ju så lätt hänt med solen och asfalten utanför. Får stå ut med vinterjackan ett tag till. Och hundbajset som tinar fram på vårkanten. Vidrigt!

Blev bjuden på Max, bio och fika av pappa idag. Jag åt för en gångs skull något annat än Maxmål, Friscomål. Väldigt gott! Vi såg "Shutter Island". Jag hann inte läsa ut boken innan, men det gör ingenting. Filmen var i alla fall bra, 3 av 5! Tycker inte om Leonardo DiCaprio så mycket annars, men han var bra i den här filmen. 

Nu ska jag glo på Desperate Housewives. I morgon blir det Komvux, lärarna har äntligen hört av sig. Det var ju tydligen sportlov förra veckan, bra att man har koll. Hoppas det ordnar sig med kurserna, orkar inte med mer strul nu. 

Inga kommentarer: