måndag, mars 29

räka

Nu får det banne mig bli vår och varmt! Min förkylning får gärna släppa någon gång också.

Har pluggat och passat lillebror idag. Kan inte fatta att han börjar i  skolan snart! Tiden går så snabbt. 

Ikväll måste jag ta tag i redovisningen i Religion B, tror jag ska prata om abort. Vet inte riktigt hur jag ska lägga upp allt dock, kommer inte ihåg vad läraren pratade om sist (typ tre månader sen..). Först middag, crêpes med räkfyllning! 

För övrigt är jag rätt deppad pga. att jag inte kommer att kunna hälsa på Daniela i Stockholm. För det första är mitt "schema" redan så pressat som det är, och för det andra så kan jag inte ta med mig dit och jobba, eftersom programmen jag jobbar med inte får plats på min dator. Vilket jag inte tänkt på tidigare.. Less!

Inga kommentarer: