lördag, mars 6

Shoo flee ("there's a problem" på simlishka)

Har nu spelat The Sims konstant i sju timmar. H-e-l-t s-j-u-k-t. Biverkningar: stela leder, träsmak i arslet och datortrötta/öda ögon (visste ni att man normalt blinkar 22 ggr/minut, men framför datorskärmen blir det bara ca 4 ggr/minut?!). Jag har i alla fall byggt mitt drömhus (nästan), det är assnyggt, såklart, men framförallt mysigt! Klart ni vill veta hur det ser ut (hehe):

Det är ett ljust timmerhus med veranda/däck, två rum och kök (köket och vardagsrummet ligger i ett och samma) samt ett badrum. På övervåningen finns ett allrum med öppen spis och på nedervåningen ligger sovrummet. Väggarna är ljusa och golvet är ljust trä. Inredningen är en mix av lantligt och modernt. Stilen är lite varmt möter kallt, med trä och rostfritt stål.

Besatt? Neeeej då!


Funderar lite på vad jag ska ta mig för nu. Magen kurrar som en jag-vet-inte-vad (googlade faktiskt på vad man kan ersätta "jag-vet-inte-vad" med, men hittade inget, hm) så man kanske ska stoppa i sig något innan det blir dags att sova. Som sagt så ska jag vända på dygnet imorgon.

Inga kommentarer: