måndag, april 19

0419

Lyckades vända på dygnet ordentligt i helgen och var nära på att dygna inatt, men sängen lockade för mycket. Klev upp för två timmar sen, så det gick bra trots allt. Egentligen vill jag ju vara en sån som kliver upp tidigt på morgonen, tar en promenad och utnyttjar hela dagen till fullo. Men det går liksom inte ihop med mitt nattuggle-jag. 

I lördags umgicks jag med Daniela, vi såg "Paranormal Activity" (ingen bra idé, jag vågar knappt gå på toa om natten nu känner jag) och "Avatar". Igår spelade jag Fallout 3 i flera timmar, var helt fast. Klev först och främst upp vid fyra, så vi (alltså jag och Linus) åt inte middag förrän nio på kvällen. Därefter såg vi på "Flickan som lekte med elden"-serien och "A perfect gettaway" (den var bra!). 

Just nu funderar jag på om jag ska till stan eller inte. Yes, no? Återkommer senare.

Inga kommentarer: