torsdag, april 15

do wah doo

Torsdag och snart helg. Idag har jag gjort, och gör fortfarande, något vettigt, dvs. skolarbete. Jobbar med Adobe InDesign CS4 och boken till. Jag är sååå less på kursen och längtar tills jag bara kan fokusera på Webbdesign. Imorgon ska jag in till Komvux och ta en heldag där, förhoppningsvis hinner jag avsluta den här kursen och Datorkunskapen (som jag bara ha ett prov kvar i). Vill verkligen inte göra om mitt schema igen. 

Andra gången den här veckan som jag och Linus ätit kokt potatis (idag blev det med biff och sås till), det är rekord. Min familj är inte direkt potatisätare. Själv tycker jag det är gott så länge det är mycket sås till så att man kan göra "mos". Anyway, nu har jag go-lunch till imorgon.

Nä, time's a waste, måste fortsätta med pluggandet. Har lite kladdkaka och Grey's Anatomy som väntar mig senare. Belöning kan man säga, hehe.

Inga kommentarer: