söndag, maj 2

fat bottomed girls

Har nyss varit på Ica och pantat en säck flaskor som jag fick av pappa, det tackar man inte nej till. 

I morgon ska jag till Komvux, måste försöka hinna klart dem sista inlämningsuppgifterna i Desktop. Jag fick ju till den 4 maj (tisdag) på mig att komma ikapp, och jag hoppas dem tycker att jag gjort det. Usch, vad jag är orolig och stressad för skolan hela tiden. Längtar till sommaren då jag förhoppningsvis har ett sommarjobb. 

Härnäst ska jag hoppa in i duschen, sen blir det film och chips&dipp, nom nom! 

Har förresten äntligen fått ner julgardinerna och satt upp nya vita i lin. Så nu ser köket ut så här:


 
Ha en trevlig kväll!

3 kommentarer:

sofie sa...

Gosse vilket tjusigt kök! :-) Jättefint! Härligt med vita gardiner nu när det blir sommar.

H.L sa...

Haha, det ser finare ut på kort än i verkligheten dock d: Men jag gillar också gardinerna, var verkligen less på jul- och vinterkänslan (:

Sar sa...

vad mysigt det ser ut :D