söndag, oktober 3

lördag

Lördag idag? Känns verkligen inte som det. Snarare som en torsdag. Ligger på soffan med bärbara datorn, jag vägrar starta stationära, den låter som ett as. Ja, själva datorn alltså, för ljudet funkar då inte. Därför ser jag mina serier på den här lilla godingen. Igår såg jag t.ex. ett avsnitt vardera av Glee, The Vampire Diaries och Grey's Anatomy.

Syrran var på besök också, vi såg "Crazy Heart" som var bra och hade skön country musik. I morse blev jag väckt av henne och Albin som hade köpt krämbullar och ville ut på promenad med kamerorna. Inte direkt bästa väckningen dock, funderar seriöst på att koppla ur dörrklockan.

Sen bjöd Emma på mat hos pappa&milla: lax med gorgonzolasås och potatismos, supergott! 


For hem till pappa vid nio och såg The Dark Knight. 
Och snart ska jag se ännu ett avsnitt av Grey's Anatomy.

Förresten: Linus är hemma om mindre än 2 ½ timme! Längtar!

Inga kommentarer: