måndag, oktober 18

Men det blir bättre om vi e' tillsammans

Idag har det varit ett jävla kutande. Klev upp tio i morse (kudos till mig) och gick sedan till pappa och Camilla för att åka med dem in till stan. Först fikade vi på Lundbergs - jag smaskade i mig ett gräddfyllt wienerbröd som gav mig en lätt sockerkick - sen gick jag till arbetsförmedlingen med för att få svar på några frågor angående praktikpappret som ska fyllas i. Väl hemma åkte jag lite hit och dit, missade en buss, väntade på en buss, åkte upp med buss, till arbetsförmedlingen igen, missade en buss, väntade på en buss och åkte sedan hem med buss. Suck. Skönt att jag hade ljudbok att lyssna på. Ja, jag lyssnar på ljudbok för tillfället. Det trodde jag aldrig skulle hända. Men behändigt är det ju.      

Kom nyss från kylan in efter att ha ätit middag på Sibylla med Linus. Han är förövrigt ledig i några dagar nu vilket är riktigt mys. Snart ska vi se Dexter <3


Förresten, det blir ingen praktik imorgon, jag vet inte när jag får börja. Först måste arbetsförmedlingen godkänna osv. Dem skulle i alla fall ringa.


Inga kommentarer: