måndag, oktober 4

no regrets just love

Idag är det kanelbullens dag, för er som missat det! Jag har två stora saftiga bullar (missförstå mig rätt.. hehe) i skafferiet som bara väntar på att få ätas upp!

Är så glad att ha Linus hemma igen, har verkligen saknat honom <3 Nog för att det är nyttigt att vara ifrån varandra lite då och då, men jag hoppas det dröjer länge till nästa gång!

Han kom som sagt hem vid fyra igår morse, men vi kom inte i säng förrän sju-åtta. Sen sov vi bort hela dagen och det var underbart! Vi lånade bil och drog till Max för middag, sen for vi till Willys och handlade. När vi kom hem kollade vi på "Dexter" och en ny serie som heter "Event" (verkar bra än så länge, lite Lost stuk), smaskade i oss godis och mös. Det enda minuset var att glassen i vi köpte smakade färska champinjoner, blä!

Idag kom vi upp lite tidigare. Jag låg och drog mig rätt länge dock. Helt otroligt med tanke på hur dem jobbar med taket här. Jag har ringt runt till en massa Ica-affärer osv. för praktik och jag kan ha hittat någonting, men vill inte säga nåt förrän det är säkert. Utöver det har jag rott hos pappa, handlat, lagat mat och spelat Betapet.

Strax ska jag krypa ihop med Linus i soffan, äta varma bullar och se på "Dexter", det ska va' gött å leva!

Inga kommentarer: