lördag, oktober 2

oktober

Hej! Har inte orkat uppdaterat här sen i onsdags, visserligen inge längesen men. Känner bara att jag inte har något intressant att skriva om ibland. Går bara hemma och drar benen efter mig, sover på dagarna, äter dåligt och rör mig lite. Deprimerande värre. Dock tror jag alltid på en "silver lining", att ingenting varar för evigt - och det gäller ju även allt det trista. Jag är medveten om att mycket också hänger på mig själv, måste sluta förvänta mig att allt ska komma serverat på ett silverfat. 

Just nu är mina mål att hitta en praktikplats och att träna på roddmaskinen fem dagar i rad. Hittills har jag bara klarat tre dagar, vilat och sen en dag till. Ett ord - undanflykter. Fixar jag det så kommer allt det andra på köpet kan man säga; normal dygnsrytm, mer energi, bättre mattider, känslan av att jag tillför något m.m. 

Oktober månad ska bli bättre än september månad. Så är det bara!

1 kommentar:

Anonym sa...

känner igen mig totalt, jag är ju undanflykternas mästare haha ;D
but keep up the good work!
/V