måndag, oktober 25

there is a reason for time

Jag tänkte att jag skulle skriva lite kort innan lampan släcks för natten. Har varken haft ork eller lust att blogga på ett tag nu, men jag ser ju att bloggen har besökare varje dag så.. någon rad får det bli.

Började som sagt praktiken på Frendo i torsdags, jobbade då sju-fyra. På fredagen slutade jag tidigare eftersom jag skulle till Studieplus och idag jobbade jag tolv-åtta. Imorgon börjar jag sju. Något schema har inte fastställts än, men till veckan så.

Det är rätt okej där, ibland hittar man inget att göra, även fast dem påstår att det alltid finns något. Men ja, är man ny så vet man ju inte hur allt fungerar heller, dessutom är jag ju bara en praktikant, vill liksom inte ta för mig hur som helst. Roligast är i alla fall att stå i kassan. 

Annars då? Fick hem tavlan (den som jag vann) idag och den hänger nu snyggt i tv-rummet, Linus köpte en ny/begagnad bild i helgen, en Seat, mer vet jag inte. Men den är fräsch, fin och rullar. Lägger upp foton i veckan. 

Nä nu håller jag på att somna. Godnatt på er!

   

Inga kommentarer: