torsdag, november 11

nitty gritty

Jag säger det om och om igen: fan vad dagarna går fort! Redan fredag imorgon!

Ljög igår när jag sa att det var sista gången med cykel. Jag gillar att leva farligt säger vi. Också går det ju faktiskt lite fortare att komma till jobbet. Dock kom jag ju några minuter sent idag, men det är en annan historia. Det gick i alla fall bra att jobba idag, flöt på rätt bra. Tråkigt på morgonen bara då det är lite kunder. På lunchen satte jag mig i fikarummet/kontoret med en hot dog (kabanoss), Cola och "Hänt Bild" och "Se & Hör" (ni vet dem där smaskiga skvallertidningarna där säkert högst 30 % av det som står är påhittat). 

Har nyss sett veckans "Glee" <3 och ska nu se dokumentären "Mannen med sju sekunders minne" (på svtplay.se) innan jag lägger mig. Jobbar 07.00 till 16.00 imorgon!

Inga kommentarer: