onsdag, november 10

onsdag

Äntligen hemma! Har haft en dunkande huvudvärk sen flera timmar tillbaka och har bara längtat till sängen. Och datorn. Hehe, avkopplande antar jag. Datorn och "House", det är grejer!

Ska nörda färdigt på Farmville (som jag blivit aktiv med igen, vilket antingen betyder att jag har mindre liv eller bara utnyttjar tiden mer, hmm..) och Restaurant City (som jag dragit ner på, plus-minus-noll alltså). Sen ska jag slänga mig i soffan med min älskade, se på "House" och äta kanelbulle med mjölk.

Jag älskar snöovädret förresten! Hur mysigt som helst ju! Fast, mycket till "oväder" tycker jag inte det är, bara en vanlig vinter här i Norrland ju. Men i huvudstaden verkar det vara panik, haha!

Det här var dock sista dagen med cykel för mig, sladdade ut i vägen flera gånger.

Imorgon jobbar jag 08.00 till 17.00!

Inga kommentarer: