tisdag, november 9

tisdag

snö! <3
Oj, här har man visst inte skrivit på snart två veckor! Varje dag har jag tänkt skriva, att jag vill skriva på bloggen, men det har bara slutat med tomma utkast. Det är lite bloggtorka blandat med en trött och slut Hannah som inte är van att göra rätt för sig (dvs jobba). 

Jag är nu inne på min tredje vecka av praktik på Frendo. Börjar komma in i det mer och mer, vad som måste göras, vad som finns att göra och hur man gör det osv. Men det är mycket kvar att lära. Det är tre veckor kvar till praktikens slut. Man får tydligen inte praktisera inom handels under december pga. risken att utnyttjas under julruschen, så under den månaden vet jag inte vad som händer. Får se vad dem på arbetsförmedlingen säger. Också får vi se hur jag gör i januari, om jag förlänger praktiken eller inte. Just nu lutar det i alla fall åt det. För min del alltså, måste ju funka för Frendo också. Men som alltid - jobb skulle ju vara bäst.

Inga kommentarer: