fredag, november 19

where the sidewalk ends

Kommer i sängs lika sent som igår. Kvällen har spenderats med lillebror mellan fyra (han var på jobbet med mig en timme också) och halv åtta, därefter satt jag vid datorn ett tag, gick på Ica, dammtorkat hyllor osv, rengjort tvättstället, vikit tvätt, duschat, diskat lite samt lagat morgondagens lunch tillsammans med Linus. Jag ångrar nu mina städimpulser, vill ju mycket hellre sova!

I övrigt har dagen gått relativt snabb och smidig. Tiden går mycket snabbare när man jobbar morgon har jag märkt, vilket är skönt. Trots att jag älskar sovmornar. 

På tal om sömn; inatt när Linus gick och la sig (han var ledig idag) så vaknade jag tydligen till, kollade på klockan och utropade "Helvete, fan också!" varpå Linus frågade vad som var fel, jag svarade "Ja men klockan är ju 02.57!" och Linus som inte fattade vad som var grejen med det bara svarade "Jaha, vad är det med det då?" och jag bara fortsatte surra om hur mycket klockan var och att jag var sen osv, när Linus för femte gången starkt förtydligade hur mycket klockan var så gick det upp ett ljus för mig. Linus skrattade lite och jag mumlade typ surt, gick på toan och la mig igen. Haha, så jävla fult! Grejen är att jag måste varit halvt sovande för allt är så diffust. Haha, ja så kan det gå.
NU blir det äntligen till att krypa under täcket och sova!

Inga kommentarer: