torsdag, december 16

fem dagar senare

Jaaaa, har då inte riktigt orkat ta tag i bloggen på några dagar nu. Inte för att det inte funnits tid, bara det att jag inte velat avlägga tid för det.

Anyway. Lördagen spenderades med Villemo och Marielle, det blev Chaplin, spel, musik och cider (lite vin fick jag allt ner också. men det var inte behagligt). Anledningen till att jag nämner alkohol är för att jag dricker så himla sällan att det typ.. är värsta grejen. Haha, skämt åsido...

Söndag och måndag är som bortblåst. På tisdagen åkte jag till Antonia för att fira hennes 20-årsdag med Sara och Adam. Jag sov över hos Sara och det blev en seeen natt med filmmys och "Ipod-spel" (lite sugen på en). Mys!

I onsdags gick jag på stan och så även idag. Skillnaden var att jag faktiskt hade pengar idag, så det blev lite julshopping och lite shopping till mig själv (saltvattenspray, conditioner, sminkborttagning och ett vanligt svart hårband). Inte så där superroliga grejer, men nödvändiga - till en viss del.

Eftersom jag inte är klar med julhandlandet åker jag in imorgon också!

Vad meeer... har toppat luggen så att jag ser lite bättre (ut).

Fredag och helg imorgon, köttfifan!

Inga kommentarer: