tisdag, december 21

hej mitt vinterland

What up? Jag kör fem-dagars-uppehåll-så-ni-ska-sakna-mina-inlägg-grej, funkar det?

Nämen, jag tar mig inte tid helt enkelt. Trots att jag faktiskt dokumenterar saker och ting med kameran som jag planerar att blogga om så.. örk jah int.

Sen i lördags, då jag hade Sara, Antonia och Adam för lite sällskapsspel, har jag bara slappat i stort sett. Har börjat kolla på en ny serie som heter "Pretty Little Liars", 10 avsnitt närmare bestämt - så nu får jag vänta till januari innan det börjar (darn it).

I måndags var jag i stan för introduktion hos Personalstrategerna, vilket jag nästan inte hittade till. Ska dit igen på torsdag för att prata med min jobbcoach. Passade på att julhandla lite mer, är snaaaart klar. Åh, fler än jag som längtar till jul? Åtminstone efter julklapparna, hehe..

1 kommentar:

sara sa...

Fin bild hannis :)