torsdag, december 30

shoppingdays

Igår var jag åter i stan för lite shopping, denna gång med kära Tove aka Tof. Jag nyttjade några av mina presentkort. Det blev lite smått och gott:

jacka (Gina Tricot) 250 kr
min gamla/andra jacka, bara för att visa hur lätt dem är att förväxla.
Dock är det stor skillnad för mig.
t-shirt (Gina Tricot) 75 kr
örhängen (Gina Tricot) 25-30 kr
bh (H&M) 50 kr
ögonskugga 713 MNY (Lindex) 39,50 kr
ögonskugga 625 MNY (Lindex) 39,50 kr
ögonskugga 245 MNY (Lindex) 39,50 kr
läppglans 485 MNY (Lindex) 39,50 kr

Allt förutom sminket var på rea. Sjukt bra budgetsmink, mycket nöjd! Jackan är jag också glad över, har letat efter en sån hela vintern. Jag gillar materialet på den mer än min andra, som är lite blankare och slappare. Plus att grönfärgen är mycket snyggare. Jackor är my cup of tea, skor och väskor kan ta sig! 

På kvällen slappade jag med Linus framför TV:n; åt tacos, spelade Buzz och såg film ("Devil", hyfsat bra).

Inga kommentarer: