lördag, december 18

these scattered flashes of delight

Snart läggdags för mig, även fast jag skulle kunna vara uppe bra många timmar till. Vill som sagt inte vända på dygnet aaaallt för mycket, bara lite lagom så där.

Var alltså på stan idag och julshoppade. Om det inte vore för att jag kom iväg så sent hade jag nog blivit klar med allt, men nu får jag ta resten på måndag.

Förutom julärenden lämnade jag också ut CV och personligt brev till tre olika ställen. Skälet att jag åkte så sent var just att det strulade när jag skulle skriva ut dem. Fotade CV-bilden i morse, vad tycks? Lagom smörigt? ; >

Kvällen spenderades först tillsammans med Linus mamma, vi åt fondue och spelade sällskapsspel. Efter att hon åkte såg vi på "Toy Story 3" och myste.  

Har fett ont i axeln nu och suktar efter sängen där min underbara älskling sussar sött just nu (:

God natt!


Inga kommentarer: