tisdag, december 7

tisdag, dag 2

Idag blev frukosten något bättre (dock lite sen); havregryn med lingonsylt och mjölk, ett ägg och en ostmacka.

Ska försöka vänta tillbaka dygnet några timmar. Just nu somnar jag vid två-tre tiden och kliver upp vid elva-tolv. Något åt det hållet i alla fall. Skulle gärna vilja somna innan tolv om kvällarna och kliva upp nio istället. Men det är svårt det där; jag gillar ju att vara uppe om kvällarna, men sova är ju såå härligt. Och när man är ledig blir det ju extra komplicerat.

Anyway. Det positiva med att vara helt ledig är att det inte finns några undanflykter till att inte ha tid att träna, för det har jag ju massor av nu! Körde 20 minuter idag också, kände mig så lätt om fötterna efteråt. Och på bra humör! Har förresten träningsverk i armarna från gårdagen.

Vad mer.. jo! Har känt mig yr hela dagen idag och Linus trodde det berodde på att jag knappt (åt två rader Geisha för några timmar sedan) ätit något godis eller annat snask idag. Något med blodsockernivån alltså. Om det stämmer vet man ju inte men.. 

Dagens PLUS:

  • åt en bra frukost
  • knappt något godis alls
  • tränade
  • åt fruktsallad som efterrätt istället för the usual candy etc. (3 clementiner och en banan;  måste förövrigt få i mig lite mer C-vitaminer)

1 kommentar:

Syrran sa...

Ringer o väcker dig klockan 9 imorn jag hehe :P