torsdag, januari 20

onsdag

trivs med mina blå ögon, men det hade
inte varit fy skam med bruna

Blö, mitt hår är gnekigt av torrschampot jag använde i morse - var tvungen att blöta ner fingrarna när jag skulle fläta håret, annars skulle jag fått beständiga rysningar. Vad mer.. har smink fulla ansiktet som måste tvättas bort innan läggdags (har faktiskt blivit mer noga nu än förut) - det här är skälet till varför jag oftast bara sminkar ögonen, jag är för bekväm helt enkelt. Hungrig är jag också, men det finns det ju bot på. 

Aaah, skönt att få gnälla av sig så här i skrift, så ni liksom vet vilka otroliga mödor jag får gå igenom!

För övrigt har jag haft en bra dag; tog tolv-bussen till stan och lunchade på Subway med Daniela tills mitt gruppmöte hos Personalstrategerna började. Åkte med Linus hem, åt middag och cyklade (rena rama sommaren i Bjästa förstår ni) till Marielle för lite film med henne, Daniela och Villemo. 

Nu blir det en nattmacka och sista halvan av Golden Globe Awards (garvar ihjäl mig av Ricky Garvais, the host) 

Inga kommentarer: