tisdag, januari 11

☾��RES☾EN† D▲YS

Det börjar bli en vana det här, att låta det gå en vecka mellan varje inlägg.

Kort summering av (förra) veckan som gått: 

måndag har jag ingen aning om vad jag gjorde

tisdag var jag i stan för möte med min jobbcoach och passade även på att shoppa upp några presentkort (MUS och Gina Tricot). 

onsdag till fredag var jag hos min syrra i Sundsvall; på onsdagen gick vi ut på ett ställe som heter Memento (önskar vi hade något liknande i Övik), hade skitkul, förutom påminnelsen om varför jag dricker så sällan = spya och en mage som blev helt upp-och-ner = för att jag just dricker så sällan. 

torsdagen gick vi lite på stan under dagen (köpte ett par skor) och på kvällen såg vi "Narnia" i 3D, "The Tourist" var fullbokad annars hade vi sett den. Men Narnia var bra! Därefter hade vi filmkväll. 

Fredag åkte jag hem vid tolv, men innan dess gick jag stan och shoppade upp det sista presentkortet (Glitter) och fyndade även ett par skor. Passade även på att äta Chicken McNuggets och en McFlurry (det enda goda på McDonalds) innan den långa resan hem gick. 

Fortsätter med fredagen; Sara kom vid sextiden och vi började göra i ordning fonduen som vi skulle äta till middag. Resten av kvällen spenderades med att spela Buzz och se på filmer. 

Lördag sov jag ut ordentligt, slappade och åt hemmagjord pizza. På kvällen fick jag besök av Jonas och Daniela, det blev åter Buzz och film (man kan aldrig få för mycket av sånt vet ni). 

Söndag fick jag och Linus rå om varandra själva, lagade mat, såg på film (RED) och mös.

Det var min vecka!

Inga kommentarer: