söndag, oktober 16

inatt

Efter att Linus lade sig rätt tidigt inatt var jag uppe och letade efter något vettigt att se. Såg färdigt "Mildred Pierce, en dramaserie i fem delar med Kate Winslet som utspelar sig på 20- och 30-talet. Rekommenderar om ni gillar såna genrer! 
Var väldigt nära på att se "Crazy, Stupid, Love", men ser den hellre tillsammans med någon. Istället blev det "Sleeping Beauty" med Emily Browning. Vet inte riktigt vad jag ska säga om den... Creepy, obehaglig film. Annorlunda, men helt enkelt inte bra. Jag gillar Emily Browning dock, har sett henne i tre-fyra filmer nu på rätt kort tid.

3 kommentarer:

NellaSofia sa...

Haha jag såg Crazy stupid love nyss. Tycker du ska se den själv. Den vara helt okej men inget jag ser om :)

H.L sa...

Haha, varför ska jag se den själv? d: Trevligare med sällskap! Väntar på Linus till ikväll (:

NellaSofia sa...

Jaja..