torsdag, november 3

rubrik här då

 Blir blond snart igen (om nu hårfärgen jag köpt funkar), alltså blond-som-på-bilden och inte tråk-blond som jag har nu. Längtar också tills jag har längre hår och kan sätta upp det i en riktig hästsvans. Hårångest? Absolut!
Oj då. Suttit över en timme och gjort ett kollage via polyvore.com, för en tävling jag är med i. Var ju inte meningen att jag skulle sitta såå länge. Klockan är halv ett, jag är trött, vrålhungrig och stel i hela kroppen. Borde gå och lägga mig, men jag trivs i natten.

Linus jobbar dock och kommer inte hem förrän efter sju imorgonbitti, så det känns lite tomt. 
Jobbade ju extra idag halv tio till fyra och dem timmarna gick rätt snabbt fram. När jag kom till stan mötte jag upp Marielle för småshopping (köpte två fina ljuslyktor på Indiska för 20 kr, fynd!) och fika/middag på U&H.

Helg snart vetja!

Inga kommentarer: