måndag, december 26

julen 2011

Blev supernöjd med mina julklappar i år, precis som förra året! Förutom det som visas på bilden; Wii Fit Plus, presentkort på Make Up Store och H&M, hela Harry Potter boxen på Blu-ray, öronsnäckor från Skull Candy, en yogamatta, en riskudde och en jojo - så fick jag även pengar, två badlakan, grytlappar, sängkläder, prydnadsstenar, underlägg, en filt, en stor prydnadstomte, chokladask och annat smått och gott.
Jag jobbade som sagt på julafton, 11-15. Efter det åkte jag och syrran förbi och hejade på våra morbröder, mormor och kusinerna. När jag kom hem igen skjutsade pappa mig till stan för att hämta årets julspel, Trivial Pursuit, vi glömt hemma.

Sen blev det äntligen middag och jag fick äta årets första julskinksmcka! Gott, gott, gott!

Jultomten kom vid halv sju på kvällen, med solglasögon och renskit på vantarna, haha!

Vid tre på natten kom jag och Linus hem efter ha spelat TP i x antal timmar. En riktigt bra jul!

Inga kommentarer: