lördag, december 17

lördag


Äntligen hemma! Det gick bra att öppna i morse (har inte gjort det så mycket) och skönt att komma hem lite tidigare då jag slutade 15.45. Dock fick jag vänta på bussen i en timme, men till slut så.

Sov som sagt över hos pappa och Camilla inatt, ovant. Ska blir skönt att gosa ner sig i min egen säng ikväll. Det går uselt med bussar på helgen, men som tur är får jag skjuts av pappa till jobbet imorgon.

Sen är det bara måndag. Ledig tisdag, onsdag och torsdag, jobbar fredag, kort-dag på lördag och då är det ju även julafton! :D 

and that's how the cookie crumbles!

2 kommentarer:

Hattifnatt sa...

Vilken skojig uggla! Han ser lite mordisk ut! :) Var har du knäppt bilden någonstans?

H.L sa...

Inte jag som fotat, har snott den från det stora internet (: Han är grym! :D