fredag, januari 6

03.37

Den här, fast vit (:
Tjoho! Hade tänkt uppdatera både igår och idag, men har som inte haft tid.. eller gett det tid. 

Igår, onsdag, umgicks jag med Tove några timmar. Inte ofta man träffar den bruden nuförtiden så det var väldigt trevligt! Köpte två par örhängen och en ring (vilket påminner mig om att jag måste rensa lite i min örhänges-samling), plus Bisolvon för förkylningen. 

Idag åkte jag till stan för att umgås med Daniela, åt frukost/lunch och strosade runt. Jag köpte en tröja på Vero Moda och lite köksgrejer på Åhléns, tex. en sån där vattenkokare som man har på spisen och som tjuter när den är klar - vit är den, jättefin! Rea, 99 kr, tipstipstips (:

Hur som så blev det en spontan övernattning här, tv, film och serier. D ligger redan och sover i soffan i vardagsrummet medan jag ska se något avsnitt av Grey's innan jag gör natt.

Inga kommentarer: