onsdag, februari 1

helgen i Umeå!

Hej och hå! Har inte uppdaterat sen i fredags ser jag! Skäms lite då jag ser att jag har besökare varje dag ändå. Men, skyller på att jag kom hem först i söndagskväll, att jag gått i skola och varit trött.

Hade i alla fall jättetrevligt och roligt hos Sara i helgen (Umeå). Var helt slut på fredagen när jag kom hem till henne; jättetung packning och tjurade med att bära runt det på stan ett tag. På kvällen såg vi film, "What's your number?" (helt okej!), och gottade. 

På lördagen åkte vi tidigt in till stan för lite shopping: klänning och plånbok från Monki, bh, skrivblock och ugglekruka (med plastblomma, så växten ser ut som håret) från Lagerhaus och säkert annat som jag inte kommer ihåg nu. 

Saras inflyttningsfest var på kvällen, vilket var riktigt roligt! Vid tio åkte vi in till stan för att gå på Schlager (ett uteställe alltså). Party, party underground! Härlig kväll!
Söndag sov vi ut och vid halv fyra gick jag, Sara och hennes kompis Zonny på bio, "New Year's Eve", som var mys!

Japp, det var den helgen och den satt finfint!

Inga kommentarer: