tisdag, februari 7

maski, maski, maski

Trött, trött, trött! Ska försöka lägga mig innan tolv ikväll, vill kunna sova åtta timmar åtminstone. Har lagt mig lite senare än jag velat dagarna som varit.

Anyway, har nyss sett "Pretty Little Liars" och ätit lite mat. Tror banne mig att jag har mask i magen, var hungrig hela dagen igår och idag, trots flera måltider.
Dagen i övrigt har bestått av kort dag i skolan också bio med Marielle på kvällen. Vi såg "Mission: Impossible - Ghost Protocol", den var riktigt bra! Älskar Tom Cruise, han gör dem bästa actionrullarna! 

Nu ska jag köra en liten hand-kur över natten. Köpte en jätte fet kräm och tunna bomullsvantar på apoteket. Plus en kräm som egentligen är till för hälsprickor, men som nu får bli min nya handkräm. Nu jäklar ska jag ha lena, mjuka händer!

Inga kommentarer: