söndag, november 29

Oh no!


Söndag imorgon, usch vad helgen går fort! Sov bort hela fredagskvällen också, gick och la mig åtta på kvällen eftersom jag var så trött efter att varit vaken i ett dygn. Idag var jag i stan med Linus som skulle köpa byxor, åt mat på Burger King (blä! Det ska vara Max!), sen har jag bara tagit det lugnt. Imorgon ska jag göra advent, mys! Och på kvällen blir det "Luftslottet som sprängdes" med Linus och pappa. Spännande!

På måndag och någon vecka framåt kommer jag inte att ha någon internet, vilket känns skitjobbigt! Vårt avtal har nämligen gått ut. Vad man är beroende alltså, tragiskt.. men men.

Så nu vet ni det, ifall ni inte skulle få höra från mig via internet (:

Nu ska se om jag kan få med karln på att spela en runda Skip-Bo!

Tills vidare!

1 kommentar:

moonroose sa...

Hej!
Tack för titten inne hos mig...
sök efter sidan "snow effekt blog" där hittar du information om hur du går tillväga för att få snö.
Ha det gott!
Yvonne