lördag, december 5

it's been so long

Klockan var ställd på 10.00 och vi klev upp 13.00. Suck.. det är inte så konstigt att jag tycker dagarna går så snabbt när jag kliver upp mitt på dagen då solen nästan gått ner.

IMORGON! Då jävlar..

Hann i alla fall med en mysig frukost med Linus innan han åkte iväg på hockey med sin pappa.

Härnäst ska jag

  • tvätta mina sminkpenslar
  • raka benen (under tiden jag tar ett fotbad)
  • noppa ögonbrynen
  • lägga ansiktsmask
  • duscha läääänge och skrubba kroppen med min sockerskrubb som doftar smultron!
Skulle så gärna vilja sola solarium också, men har noll kronor på mig. Jag känner mig så glåmig och blek! Har ju gått in på Åhléns varje gång jag varit i stan och kollat efter deras egen brun-utan-sol, men dem har fortfarande inte fått in nya! Jag vill vara bruuuun!

Inga kommentarer: