onsdag, december 9

onsdag

Sitter och funderar på vad man ska göra för middag och har allt för lite fantasi känner jag.

Idag var jag uppe i tid (halv elva), för dagen till ära skulle jag fika med Westin på Café U&H. Vi träffades ett och sen skjutsade hon hem mig i sin nya fina bil vid fyra. Det var verkligen allt för längesen vi sågs och när man inte setts på så länge blir det mycket att ta igen. Därför har vi bestämt möte nästa fredag igen för lite julhandling och umgänge. Riktigt trevligt tycker jag!

För övrigt blonderade (färgade, inte blekte) håret igår. Har blivit mycket sånt på sistone och nu får det räcka på ett tag tror jag. Blev i alla fall rätt nöjd. Körde lite brun utan sol kräm igår och i morse också, fick panik ett tag eftersom det såg ut som jag var orange, men falskt alarm. Det ser hyffsat ut.

Nu ska jag på ICA och handla!

Inga kommentarer: